Omschrijf wat je zoekt

Wij contacteren de juiste installateurs

Je ontvangt gratis offertes

Over ons

Op Mijn-Gemeente.be kunt u gratis offertes aanvragen en vergelijken van installateurs uit jouw regio.
Zo vind je de installateur die het beste bij jou past en kan je tot wel 30% besparen door prijzen te vergelijken!

Mijn-Gemeente.be is een initiatief van Bobex

U bent op zoek naar een installateur in uw regio of gemeente? U heeft geen tijd om iedereen af te bellen en geduldig telkens uit te leggen wat u zoekt? U wenst competitieve prijzen te vergelijken maar ook de juiste expertise en service te vinden? Bobex helpt u, al meer dan 14 jaar!

Bobex.com nv startte al in het jaar 2000 het eerste offerteplatform in België op. Op deze handelsplaats kunnen gebruikers gratis hun offerteaanvragen uitsturen. Bobex kwalificeert elke aanvraag en stuurt ze door naar de gepaste installateurs, vaklui of leveranciers in de regio. Deze laatste antwoorden dan met offertes op maat. Op deze manier kan een gebruiker snel verschillende offertes ontvangen in zijn regio, terwijl de aanbieders snel in contact komen met geïnteresseerde klanten. Er bestaan een 200-tal categorieën op de website, van zonnepanelen tot dakisolatie, van condensatieketels tot vochtbestrijding. Na het succes in België, is Bobex ook actief in verschillende andere Europese landen.